dinsdag 5 februari 2013

Friendship Swap

Ik deed mee met de friendship swap van Valerie.
Ik had al eerder bij haar meegedaan met de kerstwap en dat viel zo goed mee ... ik kon het niet laten.

Maar wat een verrassing, mijn swapmaatje was vlugger dan ik en dit vond ik dan ook vandaag in de bus.





Een enveloppe vol leuke dingen : een uiltjesenveloppe uit stof, toffe kaartjes en heerlijke thee om van te genieten in deze koude dagen.





Dank je wel hoor, ik ben er heel blij mee!

Mijn pakketje is sinds vandaag op de post ... spannend ......

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je het leuk vindt, want ik was echt aan het twijfelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je de blij bent met je swap, want dan ben ik het ook!
    Er worden echt fantastische spulletjes gemaakt!
    Bedankt voor de samenwerking, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen